راهنمای ثبت سفارش سرویس ها و خدمات

جهت خرید سرویس ، ابتدا به صفحه اصلی سامانه همیار مدرسه مراجعه کنید. چنانچه قصد خریداری سرویس های پشتیبانی را دارید گزینه سرویس های پشتیبانی و چنانچه قصد هوشمند سازی کلاس خود را دارید گزینه پکیج های هوشمند سازی مدارس را از سمت راست صفحه انتخاب نمایید.

حال میتوانید با کلیک بر روی هر یک از سرویس ها و پکیج های موجود اطلاعات کامل سرویس یا پکیج مورد نظر خود را مشاهده کنید.با انتخاب گزینه خرید سرویس ، سرویس مورد نظر را به سبد خرید اضافه شده و فقط کافیست بر روی مشاهده سبد خرید کلیک نمائید.

در این بخش کلیه سرویس ها و پکیج های خریداری شده توسط شما قابل نمایش میباشد ، پس از برسی سفارش خود بر رووی گزینه اقدتم به پرداخت کلیک نمائید و سپس در این مرحله مشخصات خواستهه شده را تکمیل کرده و روش پرداخت را انتخاب نمائید و سپس بر روی  گزینه نهایی کردن سفارش کلیک نمائید.

پس از نهایی کردن سفارش خود را از بخش سرویس ها و سفارشات در حساب کاربری خود پیگیری نمایید. در صورت هر گونه سوال درباره سرویس خریداری شده  با شماره  36174041 تماس حاصل فرمایید.