راهنمای قوانین و پرداخت

راهنمای قوانین روش های پرداخت

روشهای پرداخت هزینه در سامانه همیار مدرسه

1- کارت به کارت:

در  صورت انتخاب پرداخت هزینه به صورت نقدی (کارت به کارت) پس از انتخاب سرویس و یا پکیج هوشمند سازی مدارس ، وارد قسمت سبد خرید شده و با وارد کردن مشخصات فردی صورتحساب خود  روش پرداخت به صورت نقدی (کارت به کارت)  را انتخاب کرده و فرایند پرداخت را کامل کنید.پس از تکمیل پرداخت وارد حساب کاربری و بخش پشتیبانی شوید. حال باید فرم قابل مشاهده را تکمیل کرده و در نهایت فایل تصویری رسید پرداختی را درج کرده و ارسال نمائید.

2- کیف پول الکترونیک مدرسه:

با انجام هر خرید از سامانه همیار مدرسه مبلغی به صورت الکترونیکی به حساب کاربری مدرسه افزوده خواهد شد، که می توانید با این مبلغ سرویس های سامانه را خریداری نمائید.